FÅ ET UFORPLIGTENDE TIILBUD

skal vi klare hele flytningen?

Det sker ofte at virksomheder og offentlige institutioner har brug for hjælp med mindre dele af deres flytning. Vi oplever ofte, at vores erhvervskunder vælger at klare deres egen ned- og udpakning, hvortil de egentlig kun har behov for hjælp til transporten del af deres flytteproces. Som regel tilbyder vi løsninger, hvori vi designer en overordnet flytteplan fra start til slut, men dette kan naturligvis ændres efter jeres behov.

Dette betyder at hvis I udelukkende har behov for bestemte elementer af vores service, hvilket eksempelvis kunne være transporten frem og tilbage eller selve løftearbejdet, så I skal blot udfylde vores tilbudsformular, hvorefter vi vil finde en passende løsning til netop jeres situation.  

[contact-form-7 id=”9″]

Om Erhvervsflytning

Hos Leo’s Flytteservice er vi opmærksomme på hvordan en erhvervsflytning kan være en yderst kompliceret proces, som kræver meget planlægning samt de rette værktøjer til opgaven. Vi har mange års erfaring inden for feltet, og vi kan derfor tilbyde den rigtige løsning og service. Værende et af Aalborgs ældste og mest anerkendte flytteselskaber, kan vi garantere et professionelt team af erfarne flyttefolk og korrekte flytteværktøjer, som kan klare alle typer erhvervsflytninger. Vi har gennem vores lange karriere inden for flyttebranchen håndteret mange forskellige virksomheder indenfor alle typer brancher, hvilket har givet os vigtig erfaring med korrekt håndtering af erhvervskunder.

Undgå en lang og besværlig flytning

Som bekendt kan en erhvervsflytning være yderst bekosteligt for virksomheder, eftersom en langvarig flytning kan sætte store begrænsninger for dele af produktionen. I nogen tilfælde kan virksomhedens operation blive nedlagt indtil indflytningen er færdiggjort, hvilket understreger vigtigheden i at vælge det rigtige flytteselskab til opgaven. Vi har tidligere været vidner til hvordan en virksomhed ikke modtog hurtig og effektiv assistance fra starten af deres flytning til nye lokaler, som resulterede i en forsinket flytteproces. En forsinket flytning hvor virksomheden kan producere og derved ikke kan operere optimalt gennem en længere periode, kan være ganske skadelig for fremtidig drift, eftersom deres indtjening bliver gevaldigt påvirket af manglende aktivitet.

For at undgå episoder som denne, har vi dedikeret et team af flyttefolk, som under flytningen har fuldstændig kontrol over flytteprocessen. Som en del af erhvervsflytning, vil vores team udvikle en flytteplan for den individuelle virksomhed, som derved sikre at hele flytteprocessen bliver hurtig og effektiv. Vores flyttemænd står for nedpakning og montering af jeres inventar, som vil blive pakket på ansvarligvis, så der undgås skader ved transport til den nye okation. Vores flytteteam har ligeledes ansvar for udpakning og opsætning af jeres inventar, hvor indflytningen og opsætning bliver fulgt efter jeres ønsker til den nye arbejdsplads.

Flyttelift til rådighed

Som en del af vores service hos Leo’s Flytteservice, tilbyder vi en flyttelift til at hjælpe med en effektiv og hurtig flytning. Ved erhvervsflytninger er der ofte store mængder inventar, som grundet sin vægt og rummelighed, er nødsaget til at blive transporteret ud og ind af lokaler med lift, eftersom det ikke er muligt at få det ud med håndkraft. En lift kan også være virkelig relevant vedrørende flytninger til lejligheder eller lokaler med flere etager. Her kan vores flyttemænd foretage hurtigere flytning af kundens flyttegods, da flytteliften tilbyder en let og hurtig indgang til lejligheden eller lokalerne gennem vinduerne eller andre åbninger.

Ved indgang gennem vinduer eller altan, vil vores flytteteam ikke møde udfordringer såsom smalle opgange med trapper som potentielt kan skade flyttegodset, eller opleve problemer med små dørkarme, hvor flyttegodset ikke kan komme ind. Ved brug af vores flyttelift tilbyder vi derfor ikke kun en hurtigere og mere effektiv flytning, desuden har liften også en beskyttende effekt for kundens inventar.

Hos Leo’s Flytteservice er sikkerhed af flyttegodset under erhvervsflytning altid i fokus, idet vi håndterer inventar som ofte er både følsomt og værdifuldt. I tilfælde af skader på vigtigt inventar under flytningen, kan vores kunder og virksomheders funktionalitet i værste tilfælde blive meget negativt påvirket, hvortil vi hos Leo’s Flytteservice altid yder vores bedste service for at dette ikke bliver realitet.

Altid forsikret ved flytning

Vi har altid fokus på sikkerheden af kundens flyttegods, idet vi er opmærksomme på konsekvenserne og mulige problemer som kan forekomme, hvis alt flyttegods ikke bliver leveret og monteret korrekt. Vi medbringer derfor altid materialer til indpakning af ejendele såsom folieindpakning og flyttetæpper, så vi kan pakke jeres inventar ned på ansvarligvis.

Vi medbringer ligeledes vores egne flyttekasser af super kvalitet, som vil blive brugt til korrekt nedpakning af mindre ting. Trods vores forsøg på at undgå alle former for skader ved flytningen, kan der dog desværre altid forekomme skader under transporten. I tilfælde af uheldet nu skulle være ude, så vil alt jeres inventar er selvfølgelig dækket af vores flytteforsikring.

Du kan derfor med ro i hjertet, kontakte Leo´s Flytteservice eller udfylde vores tilbudsformular, hvis du har en virksomhed i Aalborg, som skal have hjælp ved flytning.

Afmontering og opsætning

Vi har blandet andet stor erfaring med flytning og opstilling af kontorpladser, hvor vi har haft gode succesoplevelser med at efterkomme vores kunders ønsker vedrørende flytte deadlines. For at virksomheden kommer hurtigt på plads i de nye lokaler, tilbyder vi en hurtig afmontering og sikker af vigtig elektronik, hvor vores dygtige flytteteam derefter også opsætter elektronikken på kundens nye lokation.

Som et eksempel kan vi hjælpe med afmontering og korrekt opsætning af computere og arbejdsstationer, så vores kunder kommer hurtigst muligt i gang med deres operation. Denne del af processen vedrørende indflytningen er utrolig vigtig for mange virksomheden, eftersom en langvarig og ineffektiv installation af vigtige elektroniker, kan sætte en bremse for virksomhedens fremdrift samt indtjeningen. 

Bortskaffelse af inventar og affald

Ved erhvervsflytninger kan der som regel forekomme en større mængde oprydningsarbejde, som bestemt kan tage sin tid at få gennemført og derved forsinke resten indflytningen for en virksomhed.

På grund af oprydningen kan fylde utrolig meget for virksomheder under flytningen, har vi bevidst valgt at tilbyde en service, hvori vi håndterer kundens rengøringssituation på den gamle adresse. For at vores kunde kan bedst mulig kan fokusere på deres nye lokaler, vil vores flyttefolk sørge for at jeres gamle lokaler får en ordentlig rengøring.

Ved oprydning af gamle arbejdspladser forekommer der ofte store mængder affald, som vores rengøringsteam ligeledes vil bortskaffe efter kundens anvisninger. Efterladt affald fra en flytning kan eksempelvis være gamle møbler og kontorartikler som ikke skal medbringes til de nye lokaler, eller blot alment affald. 

spørgsmål om flytning til erhverv

HVAD ER PRISEN FOR EN ERHVERVSFLYTNING

  • Svaret på dette spørgsmål varierer efter virksomhedens behov. Vores pris på en erhvervsflytning afhænger af forskellige faktorer vedrørende flytningen. Hvis din virksomhed er interesseret i vores service og eventuelle priser, kan du udfylde vores tilbudsformular under kontaktoplysningerne eller ringe til os på følgende nummer: 40 83 11 45. Herefter vil du modtage et uforpligtende tilbud tilpasset dine behov inden for 24 timer.

 

FLYTTER I TIL UDLANDET?

  • I tilfældet af en flytning til udlandet bedes du kontakte os direkte, hvorefter vi kan komme frem til en mulig løsning.

 

HVOR TIDLIGT SKAL MAN BOOKE EN FLYTNING?

  • Grundet arbejdsmængden og planlægning ved en erhvervsflytning burde man booke en flytning i god tid, så vi kan tilbyde den bedst mulige service og løsning til den specifikke opgave. Der kan selvfølgelig forekomme situationer, hvor virksomheder har brug for en hurtig flytning, hvortil vi vil forsøge at finde frem til den bedst mulige løsning.

 

ER I FORSIKRET

  • Ja, vi er forsikret. Både flyttemænd og jeres inventar vil være forsikret under flytningen.

 

TILBYDER I NED- og UDPAKNING

  • Ja, det gør vi. Vi har stor erfaring med flytning af offentlige institutioner og virksomheder inden for forskellige brancher. Vores professionelle team af flyttefolk er derfor klar til nedpakke og afmontering af diverse inventar, så det på ansvarligvis kan transporteres til den nye lokation. Ligeledes vil jeres inventar på ansvarligvis blive pakket ud og opsat efter vores kunders ønsker, så de bliver etableret på nye lokation bedst muligt.

 

KAN I ADSKILLE OG SAMLE MØBLER

  • Ja, vores flytteteam vil hjælpe med at adskille og samle møbler. I forbindelse med en erhvervsflytning kan der være mange møbler såsom kontorstole og borde som skal adskilles til flytningen, hvortil vores team vil adskille dem og samle dem på den nye lokation.

 

AFMONTERER OG INSTALLERER I ELEKTRONIK 

  • I forbindelse med en erhvervsflytning vil vores flytteteam afmonterer elektronik, som skal medbringes til jeres nye lokation. Hertil vil vores flyttefolk geninstallere den medbragte elektronik efter kundens behov.

 

HVAD GØR VI I TILFÆLDE AF EN SKADE UNDER FLYTNINGEN

  • Dette vil ikke være noget problem. Vi skal blot have modtaget en skadeanmeldelse ikke senere end 14 dage efter endt flytning. Herefter vil vores forsikring træde i kraft og dækker jeres tab ved flytningen.

 

HAR I EN FLYTTELIFT?

  • Ja, det har vi. Vi har investereret i en 30 meter høj flyttelift, som giver os mulighed for at lave effektive flytninger i lejligheder og huse med flere etager. Med en flyttelift på 30 meter kan vi komme på 10 etage.